width="205" show_faces="true" border_color="" stream="true" header="true">
 
„Zatrzymujemy czas ale nie stoimy w miejscu”
Witamy na naszej nowej stronie:-) Zapraszamy na nasz profil >facebook.com/fotokontakt

Regulamin


  •   1. Fotograficzne laboratorium Foto-Kontakt s.c. - fotokontakt.pl działające internetowo oraz stacjonarnie jest prowadzone przez Marka Kobielę i Jana Tuszyńskiego. Główna siedziba firmy oraz sklep firmowy mieści się w Kartuzach przy ulicy Dworcowej 8. Zamówienia wykonywane są w laboratorium w Kartuzach.
  • 2. Klient to firma lub osoba fizyczna składająca zamówienie w firmie Foto-Kontakt s.c. poprzez program fotosender, bezpośrednio przez stronę www.fotokontakt.pl, mailowo, zamieszczając pliki na serwerze ftp, w sklepach firmy Foto-Kontakt oraz punktach kolektorskich. Klient składając zamówienie jednocześnie potwierdza znajomość i akceptację niniejszego regulaminu.
  • 3. Transakcja to każda umowa kupna – sprzedaży zawarta z firmą Foto-Kontakt s.c.
  • 4. Regulamin to niniejszy regulamin.
  • 5. Foto-Kontakt s.c. zobowiązuje się nie udostępniać danych teleadresowych swoich Klientów osobom trzecim. Dane te są wykorzystywane jedynie w celu właściwego rozliczenia zleceń, dostarczenia ich pod właściwy adres, kontaktów niezbędnych przy realizacji zleceń oraz informowania kontrahentów o istotnych zmianach w ofercie oraz działań marketingowych, w myśl Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 883, z 2000 r. Nr 12, poz. 136, Nr 50, poz. 580 i Nr 116, poz. 1216 oraz z 2001 r. Nr 42, poz. 474), tekst ujednolicony na podst. ustawy z dnia 25 sierpnia 2001 r. o zmianie ustawy o ochronie danych osobowych Dz.U. z 2001 r. Nr 100, poz. 1087.
  • 6. Klient akceptując Regulamin wyraża zgodę na otrzymywanie informacji pocztą elektroniczną, w myśl Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144 z 2002 r., poz. 1204 ).
  • 7. Ceny podawane przez laboratorium Foto-Kontakt s.c. są cenami brutto.
  • 8. Promocje nie łączą się ze sobą. W momencie złożenia przez klienta zlecenia mamy do czynienia ze zobowiązaniem finansowym. Klient zobligowany jest do wniesienia opłaty za złożone zamówienie.
  • 9. Termin wykonania zlecenia wynosi do 1 do 14 dni roboczych. Laboratorium dokłada wszelkich starań aby czas realizacji był jak najkrótszy. Nie ponosimy odpowiedzialności za pracę firm kurierskich. O każdym problemie prosimy jednak informować laboratorium.
  • 10. Termin wykonania dotyczy zamówień złożonych bezpośrednio w firmie Foto-Kontakt.. Ceny oraz terminy realizacji zamówień złożonych poprzez portale współpracujące (allegro.pl, buzzinga.pl, gruper.pl, citeam.pl, okazjoteka.pl i inne) podane są w informacjach dotyczących opisu transakcji z nami na nich zamieszczonych. Nie przewidujemy opcji odbioru osobistego zamówień przy zakupie dokonanym poprzez te portale.
  • 11. Plik dostarczony do fotokontakt.pl drogą internetową firma zobowiązuje się skasować po upływie dwóch tygodni od daty złożenia zamówienia przez klienta.
  • 12. Laboratorium nie udostępnia i nie rozpowszechnia plików klientów.
  • 13. Przy zamówieniu złożonym przez internet i doręczanym przez firmę kurierską obowiązuje płatność na konto firmy Foto-Kontakt albo kurierowi w momencie odbioru przesyłki. Za przesyłkę płaci według cen podanych na stronie firmy bądź warunków ustalonych indywidualnie. Jeśli klient decyduje się odebrać zamówienie w jednym ze sklepów sieci Foto-Kontakt może dokonać płatności gotówkowej w momencie odbioru. Do punktu odbiorczego oraz sklepów Foto-Kontakt Kartuzy, Foto-Kontakt Wejherowo oraz Foto-Kontakt Żukowo zlecenie dostarczymy gratis.
  • 14. W przypadku gdy firma kurierska nie wywiąże się ze swojej części transakcji i przesyłka zostanie uszkodzona w drodze do klienta klient zobowiązany jest podpisać z kurierem protokół reklamacyjny i niezwłocznie poinformować o tym laboratorium Foto-Kontakt.
  • 15. Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 7 dni roboczych od momentu otrzymania zamówienia niezgodnego z oczekiwaniami klienta. Za reklamacje nieuzasadnione koszt transportu w obie strony poniesie klient. Za pomyłki wynikłe z winy laboratorium cały koszt poprawy zlecenia i transportu bierze na siebie Fotokontakt.pl.